AT&t has paid $20,000 to a journalist who wrote a controversial video that was published on social media and was later removed from the company’s YouTube channel.

The article was written by Matt Kessel, who worked for AT&ts YouTube channel, which is also owned by Verizon.

The video sparked outrage on social networks, and the company eventually removed it from YouTube.

Now, the network has paid Kessel $20K for his work, according to a report from The Verge.

Kessel has been paid $25K for a video about a “dolphin circus” in which he shows people how to do “swimming dolphin tricks” and “dolphins with guns.”

The article he wrote for AT &t was not the only video he wrote about dolphins on YouTube.

In January, Kessel published a video titled “Dolphins and The Big Picture,” which he said showed the plight of dolphins in captivity.

The “dive-and-kill” video was removed from YouTube after Kessel tweeted about it.

In addition, Kengo Matsumoto, a journalist for Japanese news site Yomiuri Shimbun, wrote about a dolphin circus in Japan last year, which was also removed from AT&s YouTube channel after it was released to the public.

Matsumotos article focused on a dolphin that died in a circus in Tokyo in January.

AT&&t is currently considering changing its policy about removing content on YouTube, according the Verge.

However, the company has not made any announcements regarding the policy.

“AT&T will not comment on any of these matters,” a spokesperson for the company told the Verge in an email.

AT &T has faced backlash for its treatment of the dolphins it owns, and it has apologized for the videos it published on YouTube in the past.

The company said in a statement to the Verge that it will not apologize for the content posted on YouTube but would rather focus on helping to protect the dolphins and its own endangered species.

AT+ is the fourth major wireless carrier to pay a journalist, after T-Mobile and Verizon.

In a tweet, Kether Kasten, AT&, said, “We know this was the wrong decision and we are sorry for any harm caused.”

Kasteng was also paid $2.5 million by Verizon to cover a story about the company and the National Oceanic and Atmospheric Administration.